piątek, 8 kwietnia 2011

I Kwartał 2011r. - Podsumowanie.

Źródło obrazka: geograph.org.uk

Pragnę wyciągniąć wnioski z ostatnich miesięcy mojej działalności. Robię to per publica by świecić przykładem ( ;-D) oraz byście mogli wyciągnąć wnioski z popełnianych przeze mnie błędów. 

Zakładka "Cele Frocha"

Myślę, że pewna część z was śledzi czasem zakładkę "Cele Frocha". W tej zakładce nie znajdziesz co prawda opisu celi, w której chciałbym siedzieć ale znajdziesz tam kilka informacji o niektórych celach, które sobie wyznaczyłem.

Aktualnie pracuję nad nowym e-biznesem a moim celem jest wzrost przychodu pasywnego z jego tytułu o pewną kwotę. Jestem zadowolony z progresu, który udało mi się osiągnąć w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Z drugiej strony jestem nieco zaniepokojony. Dlaczego? 

Zaniepokojony jestem, ponieważ progress bar w Zakładce Cele Frocha powinien wynosić min. 25%. Tym czasem jest troszkę inaczej, gdyż wynosi on tylko 12%. Okazuje się, że mój progress jest zbyt powolny. Muszę przyśpieszyć i lepiej zorganizować swoją pracę a uda mi się do końca roku wyrobić 100% normy. 

Zadowolony jestem, ponieważ nawet gdybym wyrobił tylko 50 % normy, i tak osiągnę więcej niż przez ostatnie 3 lata wzięte do kupy ;-)


Blog

W ciągu tego kwartału opublikowano następujące wpisy:
Styczeń:

Luty:

Marzec:


Oglądalność Bloga
Żółtym kolorem zaznaczono omawiany kwartał. "Brzuszek" na środku wykresu, to efekt przeprowadzonej przeze mnie kampanii marketingowej. Widzimy więc, że reklama jest dźwignią handlu ;-)

Kwestia OFE

- Spieprzymy! - powiedział rząd.
- Nie spieprzycie! - krzyczeli ekonomiści.
- I tak spieprzymy!

I spieprzyli. W kontekście ostatnich wydarzeń, system emerytalny uważam za bardziej spieprzony niż był do tej pory.

Jestem w stanie zrozumieć, że rząd (jako grupa) mógł wymyśleć coś tak nieludzkiego jak masowa kradzież pieniędzy przyszłych emerytów, ale że prezydent jako teoretycznie samodzielna jednostka się pod tym podpisuje... brak mi słów. Rząd może zwalić winę na psychologię tłumu. Na kogo zwali winę P. Prezydent?

Skoro jesteśmy przy temacie OFE, pragnę zauważyć, że ZUS nie odprowadza do OFE takich kwot jakich powinien. Mam na myśli to, że ZUS całkowicie świadomie nie odprowadza wszystkich wypracowanych przez Ciebie - jako pracownika - składek lub odprowadza je w stopniu niedostatecznym. Przeciętny Polak został naciągnięty przez ZUS na kwotę około 1000 zł. Proponuje więc aby każdy rzucił okiem na swój wydruk z OFE i prześledził składki.

Masz braki w składkach i chcesz je odzyskać? Napisz do mnie maila a pomogę Ci odzyskać Twoją własność- za darmo.

Moje życie i droga do rentierstwa.

Pod koniec roku 2007 przechodziłem swojego rodzaju złotą erę. Był to czas licznych sukcesów, nagłego "boostu" po długiej stagnacji. Z czasem, gdy przyszły lepsze lub gorsze chwile, wspominałem ostatnie miesiące 2007 roku z nadzieją, że jeszcze kiedyś powrócą.

"Może jeszcze kiedyś będzie tak dobrze jak w 2007" - zwykłem mawiać.

Z wielkim zadowoleniem stwierdzam, że kolejna "złota era" została przeze mnie wypracowana (takie chwile to nie dzieło losu tylko efektywnej pracy, pamiętajcie) właśnie teraz. Pobiłem swój rekord z przed kilku lat. Ale to zupełnie inna historia, o której jeszcze wspomnę w jednej z najbliższych notek ;-)

Z rentierskim pozdrowieniem:
Ł. Froch 

1 komentarz:

  1. To prawda, że dziś reklama jest bardzo ważna i ma wpływ na sprzedaż. Od kilku lat prowadzę swój biznes w sieci i wykorzystuję różne nowoczesne rozwiązania służące mi do prowadzenia działań marketingowych. System Push Ad - https://push-ad.com/pl/funkcjonalnosci/ pozwolił mi wydajnie zwiększyć ilość konwersji na stronie sklepu, a także pozyskać nowych klientów. Za jego pomocą mogę tworzyć np. atrakcyjne banery reklamowe bez konieczności posiadania jakiejkolwiek wiedzy programistycznej.

    OdpowiedzUsuń

Witam.

Zachęcam wszystkich do komentowania. Krytyka jest wyjątkowo mile widziana. Zastrzegam sobie prawo do moderacji komentarzy, które łamią zasady dobrego wychowania.