czwartek, 20 stycznia 2011

Pokaż się światu!



źródło obrazka: upload.wikimedia.org

Witam wszystkich :-)

W dniu dzisiejszym postanowiłem udowodnić, że jest więcej takich śmiesznych ludzików jak ja, którzy uganiają się za rentierstwem. Nie jestem jedyną taką osobą - jak kraj długi i szeroki można znaleźć ludzi podobnych do mnie. Spotykasz ich codziennie na zakupach, w pracy, siłowni, rzadziej w knajpach. Dlaczego nie znasz ich planów?

Przyszli Rentierzy po prostu nie zawsze chwalą się swoimi celami. Wolą działać. A między działaniem a gadaniem jest pewna różnica.

W najbliższej przyszłości planuję przedstawić kilka takich właśnie sylwetek w formie wywiadu.

Czy Twoim celem jest osiągnięcie rentierstwa?
Czy żyjesz nieszablonowo?
Czy chce Ci się wymiotować na myśl o ZUSie?
Czy wisi Ci to, że Rząd majstruje przy emeryturach bo i tak jesteś lub będziesz rentierem?

W takim razie zapraszam Cię do współpracy! Skontaktuj się ze mną - Wystarczy tylko, że napiszesz mi maila. Pozwól zadać sobie kilka pytań i opowiedz światu o wybranej przez Ciebie drodze! Masz szansę opowiedzieć innym swoją historię i pokazać im, że "można żyć inaczej" - także w kraju gdzie VAT wynosi 23%! ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam.

Zachęcam wszystkich do komentowania. Krytyka jest wyjątkowo mile widziana. Zastrzegam sobie prawo do moderacji komentarzy, które łamią zasady dobrego wychowania.