środa, 24 listopada 2010

Cele Frocha - Rozliczamy Prezesa :-)



źródło obrazka: files.gadu-gadu.p


Pamiętacie zakładkę Cele Frocha?? Przedstawiam w niej (niektóre) krótkoterminowe cele, których realizacji się podejmuje. Czas się wyspowiadać z tego co tam nakombinowałem.

Mój cel był następujący:

Zdobycie odpowiedniej pozycji w Programie Partnerskim Zaradni.pl

Efekt: Dochód Pasywny i Rezydualny
Termin realizacji: 20.XI.2010 r.

Narzędzia, których używałem:
CDSI
Tabela Jakości
Cele SMART
Tablica Motywacyjna


Jakie efekty?

Nie udało mi się osiągnąć 100 % progu, który zaplanowałem. Zatrzymałem się na 81%. Norma nie wyrobiona, ale jest dobrze - i tak osiągnąłem z tego większy dochód niż planowałem. Zwiększyłem swój dochód pasywny o pewną sumę (na razie niewielką) i planuję kontynuować pracę nad tym projektem.


Co zrobiłem dobrze?

Pracowałem regularnie i stosowałem Tabelę Jakości. To właśnie narzędzie okazało się być szczególnie przydatne w tego typu projektach. Mały tip z mojej strony: tabela jakości bardzo przydaje się w zadaniach, które składają się z wielu powtarzających się elementów o zbliżonym charakterze.

Stosowanie CDSI sprawiało, że niewielkim wysiłkiem osiągnąłem w miarę zadowalający efekt.

Oczywiście stosowałem Cele SMART oraz praktycznie stosowałem Tablicę Motywacyjną

Co zrobiłem źle?

Nadałem celowi zbyt mały priorytet. Teraz widzę, że mogłem poświęcić mu więcej uwagi. Ten cel zginął troszkę w gąszczu zadań długoterminowych. Nie powinienem na to pozwolić.

Obiecałem sobie, że będe wcześniej wstawać by zająć się tym celem - niestety i to zaniedbałem.

Wnioski

Sprawa jest warta zachodu. Planuję ponownie zająć się tym celem i nadać mu większy priorytet. Tym razem chce zdobyć próg 100 punktów do końca roku. Po prawej stronie ekranu, możesz monitorować ilość punktów, które zgromadziłem. Dodatkowo zacznę stosować Zasadę 80/20, o której czasem zapominam


Życzcie mi powodzenia :-)

1 komentarz:

  1. Radom Lokalne - to bezpłatny serwis ogłoszeniowy w którym każdy z mieszkańców miasta Radom i powiatu Radomskiego może dodawać swoje ogłoszenia internetowe takie jak ogłoszenia drobne Radom, ogłoszenia związane z pracą - oferty pracy Radom, ogłoszenia związane z nieruchomościami i wiele innych ogłoszeń. Dodawanie ogłoszeń jest tutaj nieograniczone ilościowe - zatem możesz ich opublikować każdą ilość.
    Ogłoszenia Radom. Radom Lokalne

    OdpowiedzUsuń

Witam.

Zachęcam wszystkich do komentowania. Krytyka jest wyjątkowo mile widziana. Zastrzegam sobie prawo do moderacji komentarzy, które łamią zasady dobrego wychowania.