piątek, 17 czerwca 2011

II Kwartał 2011r. - Podsumowanie

Źródło obrazka: flickr.com

Od czasu ostatniego podsumowania kwartalnego, wiele się zdarzyło.


Twoje serce zabiło około 10.000.000 razy.

Populacja dzikich królików, w sensie zająców, wzrosła o około 20%

Przetrawiłeś około 140 kg jedzenia.

Politycy okłamali nas średnio 2500 razy (Przeciętny polityk kłamie tylko 2 razy na kwartał ale któryś z nich zawyża średnią).

Dokonałem reform swoich finansów osobistych.

Znalazłem porządnego księgowego.

Oraz opublikowałem następujące wpisy:

Co ma Capitalism 2 i Guild do Inteligencji Finansowej?,
Spece i artyści od reklamy w akcji!,
Koty, psy, kunie i inna gadzina,
Semi Retirement - O tym jak Froch został pół-rentierem,



Zakładka "Cele Frocha"

Cele Frocha stały się już integralną częścią serwisu. O ile sam dział ma się dobrze, to cele nieco cierpią na chroniczne zaniedbanie.

Od początku roku, wiele się zmieniło w moim życiu. Z jednej strony troszkę się przebiegunowałem (tj. zwolniłem tempo) więc prawdopodobnie - chociaż kto to wie - nie wyrobię rocznej normy.

Być może w tym roku nie obejrzę charakterystycznej cyfry 100%.

Źródło obrazka: przeróbka z internetu, zdjęcie z licencją do modyfikacji


Nawet, jeżeli końcowy efekt będzie stanowił tylko 70-80% efektu planowanego i tak nie będę pokrzywdzony. W końcu celując w słońce, po drodze trafiamy na księżyc.

Inne Przedsięwzięcia Frocha


Powstała nowa strona internetowa o enigmatycznym tytule Nie Wal Konia. Celem strony jest szeroko rozumiane niesienie pomocy zwierzętom. Stronka pomogła (zaznaczam, że nie zrobiłem tego sam)  uratować już kilka koników od rzeźni, stąd nazwa witryny.




Strona okazała się...wielkim sukcesem. Pod pewnymi słowami kluczowymi po prostu dominuje. Muszę sobie przyznać, że odwaliłem kawał dobrej roboty. Nie zmienia to jednak faktu, że na stronie znajduje się kilka niedociągnięć, którymi trzeba się zająć.

Przygotowuje się też do kilku dodatkowych przedsięwzięć, ale póki co są w fazie embrionalnej, nie wiadomo czy wypalą, więc nie widzę sensu o nich - póki co - rozprawiać.

1 komentarz:

Witam.

Zachęcam wszystkich do komentowania. Krytyka jest wyjątkowo mile widziana. Zastrzegam sobie prawo do moderacji komentarzy, które łamią zasady dobrego wychowania.