czwartek, 21 października 2010

CDSI - Czyli progresywny postęp



źródło obrazka: foto.pwsk.pl

Anthony Robbins w swojej książce "Obudź w Sobie OLBRZYMA" opisuje koncepcję tzw. Ciągłego Doskonalenia Siebie i Innych (CDSI). Polega ona na codziennym wykonywaniu drobnych kroków, które mają zmierzać ku upatrzonemu celowi. Regularny postęp kumuluje się w dłuższym okresie czasu, dając piorunujący efekt.

Codzienne napisanie tysiąca słów gwarantuje, że po jakimś czasie napiszesz ebooka. Codzienny dochód pasywny w wysokości 3 zł, daje po roku przeszło 1000 zł. Proste.

Jeżeli pilnie studiujesz tego bloga i wykonujesz wszystkie Ćwiczenia Praktyczne, to pewnie zapoznałeś się już z rewelacyjnym narzędziem, którym bez wątpienia jest tabela jakości.

Jest to jedno z najprostszych a zarazem najdoskonalszych narzędzi, które motywuje naszą psychikę do regularnych postępów. Myślę, że to proste i zrozumiałe. 

Tyle tytułem wstępu.

Wstępu?

Tak. Wstępu. Ta notka jest wyjątkowa. Rozpoczyna ona coś w rodzaju nowej ery tego bloga. Do tej pory każda notka wyglądała tak:

1)Kilkaset słów teorii
2)Ćwiczenie Praktyczne, którego (nie oszukujmy się) i tak prawie połowa czytelników nie wykonuje :-)

Teraz dodam jeszcze trzeci element: opiszę w jaki sposób osobiście wykorzystuję te metody, by przedstawić jasne dowody na ich skuteczność. Zacznę od dziś:



Wykres ten przedstawia oglądalność mojego bloga od chwili jego założenia. Od samego początku jego istnienia, poświęcam mu nie więcej niż 3 godziny tygodniowo. Skumulowało się kilkadziesiąt godzin pracy, które dość ładnie zaprocentowało.

Mam zamiar ponownie użyć CDSI przy nowym, dość ambitnym zadaniu. Wstępnie powiem, że sprawa dotyczy pewnego programu partnerskiego, który chcę rozwinąć. Będę korzystał z tabeli jakości i CDSI. Możecie monitorować moje postępy w progressbarze, który znajdziesz w podstronie Cele Frocha.


Ćwiczenie Praktyczne: Patrz, podziwiaj i naśladuj :-)


2 komentarze:

  1. Brawo! Kolejny świetny wpis na blogu. Gratuluję postępów - wykres Google Analytics jest imponujący. Z przyjemnością będę śledził Twoje postępy.

    Zapraszam też do mnie na - dzisiaj dorzuciłem notkę "Nie czytaj tego. Bo od dziś nie będzie miejsca na wymówki..."

    I zapraszam Cię Łukaszu na poniedziałkowe eduKolacje do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturalnym biegiem rzeczy, notkę o wymówkach przeczytałem ;-)

    OdpowiedzUsuń

Witam.

Zachęcam wszystkich do komentowania. Krytyka jest wyjątkowo mile widziana. Zastrzegam sobie prawo do moderacji komentarzy, które łamią zasady dobrego wychowania.